09394913856

پشتیبانی در واتساپ

Template is not defined.
خدمات بادکش درمانی در کرج
0 تومان

بادکش درمانی در کرج

دارالشفاء کرج
تاریخ انتشار : 2022-10-28T10:59
نشانی : کرج - بلوار امامزاده حسن - جنب امامزاده - درمانگاه دارالشفاء
خدمات بادکش درمانی در کرج
توضیحات آگهی :
قیمت : 0 تومان
شهرستان : کرج
محدوده : امامزاده حسن
تاریخ انتشار : 2022-10-28T10:59

فهرست محتوا

بادکش درمانی روشی از طب مکمل و جایگزین (انرژی درمانی) است که ریشه در چین دارد، اما این نوع درمان به طور سنتی در ایران رایج بوده و امروزه نیز پذیرفته شده است. امروزه طب سنتی در ایران بسیار رواج یافته است و افراد زیادی به این نوع درمان علاقه‌مند هستند و از روش‌های طب سنتی نتایج خوبی گرفته‌اند.

بادکش درمانی چیست؟

بادکش درمانی یک درمان شفابخش باستانی است که برخی افراد از آن برای کاهش درد استفاده می‌کنند. بدین صورت که درمانگر، فنجان‌های مخصوص یا لیوان‌هایی از جنس سفال، شیشه و بامبو را روی کمر، شکم، بازوها، پاها یا سایر قسمت‌های بدن شما قرار می‌دهد. در داخل فنجان، یک نیروی مکش یا خلأ، پوست را به سمت بالا می‌کشد. این مکش موجب جمع شدن خون در ناحیه بادکش شده و تنش عضلانی را کاهش می‌دهد در نتیجه درد تسکین می‌یابد.

روش بادکش درمانی

روش‌های مختلفی برای انجام بادکش درمانی وجود دارد. مراحل بسته به روش انتخابی کمی متفاوت است. درمانگر شما فنجان‌ها را برای چند دقیقه در جای خود باقی می‌گذارد. برخی از درمان‌ها شامل حرکت کوتاه فنجان‌ها برای کشش و ماساژ ناحیه نیز می‌باشد.

بسته به نوع بادکش درمانی، درمانگر شما ممکن است چندین فنجان روی پوست شما بگذارد. روش‌های بادکش درمانی عبارت‌اند از:

خشک: درمانگر شما داخل هر فنجان را گرم می‌کند – معمولاً با یک گلوله پنبه آغشته به الکل که شعله ور می‌شود. گرما اکسیژن را از فنجان می‌فرستد و خلأ ایجاد می‌کند. برخی از درمانگران از یک دستگاه مکنده برای کشیدن هوا از فنجان‌ها استفاده می‌کنند. هنگامی که بر روی پوست شما قرار می‌گیرد، نیروی خلأ پوست را به داخل فنجان می‌کشد.

مرطوب: درمانگر شما از یک سوزن یا تیغ برای سوراخ کردن اندکی پوست شما قبل و بعد از بادکش درمانی استفاده می‌کند (حجامت). در حین عمل بادکش درمانی به همراه حجامت، سموم از طریق زخم‌های ایجاد شده از بدن خارج می‌شوند.

فواید و عوارض بادکش درمانی

در این مقاله با ما باشید و فواید بادکش درمانی را با لنداسپا بدانید. یکی از روش‌های طب مکمل و جایگزین در کشور چین، بادکش درمانی (Cupping Therapy) است. این روش درمانی از گذشته‌ها در کشورهای آسیایی به خصوص ایران و هند نیز متداول بوده است. امروزه بادکش درمانی طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از کلنیک‌ها انجام می‌شود.

1) بادکش تر

برای انجام این بادکش کافی است یک لیوان و مقداری پنبه آغشته به الکل کنار بگذارید. پنبه‌ها را آتش زده و درون لیوان قرار دهید. بعد از گذشت چند ثانیه پنبه را از لیوان درآورده و آن را به حالت برعکس به‌گونه‌ای که دهانه لیوان به سمت پوست باشد، بر روی بدن قرار دهید. سپس متخصص خراش‌های کوچک و کم عمقی بر روی پوست ایجاد می‌کند و با بادکش کردن مجدد آن‌ها موجب خروج مقدار کمی خون از بدن می‌شود.

2) بادکش خشک

امروزه برای انجام بادکش سرد و خشک از دستگاه‌های دردکش، وکیوم و… استفاده می‌شود. این ابزارها قابلیت ایجاد خلاء دارند. اما در گذشته‌ها که وسایل چندانی در دسترس نبود، برای انجام بادکش خشک، انتهای شاخ گاو را سوراخ می‌کردند و بعد از قرار دادن آن بر روی پوست، شروع به مکیدن می‌کردند و به این صورت بادکش با شاخ گاو را انجام می‌دادند.

بادکش‌ گرم با تجمع خون در یک ناحیه باعث گرم شدن موضع می‌شود. برای انجام بادکش در بادکش گرم، به بدن گرمای مصنوعی داده می‌شود و موجب گرمای بیشتر موضع می‌شود. اما در بادکش‌درمانی سرد، از گرمای مصنوعی استفاده نمی‌شود.

در این روش بادکش‌درمانی، معمولا لیوان‌ها به مدت 5 تا 10دقیقه بر روی پوست قرار می‌گیرند. بعضی مواقع  بادکش خشک برای تاثیر بیشتر، همراه با طب سوزنی انجام می‌شود.

خدمات بادکش درمانی در درمانگاه دارالشفاء کرج توسط کارشناسان و متخصصین طب سنتی برای مراجعان محترم انجام میشود . جهت رزرو با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرید .

سرویس بادکش درمانی با استفاده از لوازم کاملا استریل و بهداشتی در درمانگاه دارالشفاء همه روزه انجام میشود . جهت عدم اتلاف وقت مراجعان و موازین بهداشتی , فقط با رزرو و نوبت قبلی مراجعه فرمائید .

تلفن تماس و رزرو جهت بادکش درمانی :

تلفن تماس  از ساعت 8 الی 6 بعد الظهر :

09020710120

09366168606 / خانم سلمانی

همچنین مشاوره و پاسخ به پرسش های شما در شبکه اجتماعی ایتا :

09020710120

همچنین در این مرکز خدمات طب سنتی شامل :

طب سوزنی تخصصی

لیفت صورت با نخ کلاژن

حجامت

حجامت ساقین

بادکش درمانی

زالو درمانی

ماساژ درمانی

بهبود دردهای مزمن با طب سنتی

خدمات طب سنتی ایرانی جهت بیماریهای خاص

به همشهریان محترم ارائه میشود . خدمات طب سنتی در دارالشفاء کرج , راهکاری آزموده و تجربه شده و هزینه های مناسب و تخفیف های استثنایی در طول ایام سال به ساکنین کرج و کلیه مراجعان از سراسر کشور ارائه میشود .

محدوده آگهی :
کوپن تخفیف تزریق فیلر لب در گوهردشت کرج
کرج
گوهردشت
0 تومان
0 تومان
خدمات زیبایی در گوهردشت کرج
کرج
گوهردشت
530,000 تومان
424,000 تومان
درمانگاه خیریه دندانپزشکی کرج
کرج
خیابان شاه عباسی
0 تومان
0 تومان
زالو درمانی در خیابان پیروزی
تهران
خیابان پیروزی
0 تومان
0 تومان
حجامت در ماه رمضان با تخفیف ویژه
تهران
پیروزی
135,000 تومان
75,000 تومان
حجامت شبانه روزی در دارالشفاء کرج
البرز
امامزاده حسن
80,000 تومان
64,000 تومان