09394913856

پشتیبانی در واتساپ

Template is not defined.
زالو درمانی در گلشهر کرج
0 تومان

زالو درمانی در کرج

دارالشفاء کرج
تاریخ انتشار : 2022-10-28T21:17
نشانی : کرج - بلوار امامزاده حسن - جنب امامزاده - درمانگاه دارالشفاء
زالو درمانی در مهرشهر کرج
توضیحات آگهی :
قیمت : 0 تومان
شهرستان : کرج
محدوده : امامزاده حسن
تاریخ انتشار : 2022-10-28T21:17

فهرست محتوا

زالو درمانی در کرج

کاربردهای بالینی زالو دارویی

زالو طبی Hirudo medicinalis نمونه ای عالی از استفاده از بی مهرگان در درمان بیماری های انسانی است. زالو دارویی است که از زمان‌های قدیم برای درمان های پزشکی مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت، در حال حاضر در طیف محدودی از کاربردهای بالینی کاملاً تعریف شده و علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هیرودوتراپی بیشتر در زمینه احتقان وریدی مرتبط با کاشت مجدد بافت نرم و جراحی ترمیمی مبتنی بر فلپ آزاد استفاده می شود. این یک بررسی جامع از کاربردهای بالینی فعلی هیرودتراپی است  .

زالو درمانی دارویی (MLT) یا هیرودتراپی نوعی روش درمانی تکمیلی و یکپارچه است که با زالوهای خون‌مکنده اعمال می‌شود. یک یا چند زالو به پوست ناحیه مشکل دار چسبانده می شود و هدف به دست آوردن مزایای بالقوه بزاق زالو است که در حین تغذیه زالو ترشح می شود. MLT برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است و اصطلاح زالو از کلمه “laece” (پزشک) تهیه شده است. اولین کاربردهای ثبت شده در مصر باستان مشاهده شد. . علاوه بر این، سوابق پزشکی چینی، عربی، آنگلوساکسون، یونان باستان، و رومی ارجاعات زیادی به MLT دارند. در قرن هفدهم اروپا، MLT به وسیع ترین حوزه کاربرد خود رسید.1، 3 از دهه 1900، توجه متخصصان پزشکی کاهش یافته است، اما در 30 سال گذشته، MLT به بخش مهمی از بسیاری از تحقیقات علمی تبدیل شده است.

زالو زدن، استفاده از زالو زنده روی پوست به منظور شروع جریان خون یا تخلیه خون از یک ناحیه موضعی از بدن. در طول قرن نوزدهم، زالو زدن به طور مکرر در اروپا، آسیا و آمریکا برای تخلیه مقادیر بدن، به روشی شبیه به خون ریزی، انجام می شد. با این حال، امروزه فقط در مواقعی برای بازگرداندن جریان خون به نواحی وریدهای آسیب دیده پس از پیوند مجدد زائده یا پیوند بافت، از زالو زدن استفاده می شود. گونه‌ای از زالو که بیشتر برای این منظور استفاده می‌شود، زالو دارویی اروپایی، Hirudo medicinalis، یک کرم آبزی است که قابلیت‌های خون‌کشی آن را زمانی به یک کالای تجاری با ارزش تبدیل کرده بود.

 

زالو درمانی در کرج

زالو طبی به دلیل داشتن اجزای دهانی خاص و مواد فعال دارویی موجود در بزاق آن در پزشکی مفید است. Hirudo medicinalis دارای سه فک با تقریباً 100 دندان تیز در هر لبه بیرونی است. زالو ابتدا با چسباندن مکنده خود به پوست تغذیه می کند. دهان که در وسط مکنده قرار دارد، باز می شود تا دندان هایی که در پوست بیمار بریده می شوند، نمایان شود. بزاق زالو حاوی موادی است که ناحیه زخم را بی‌حس می‌کند (نیش را عملاً بدون درد می‌کند) و رگ‌های خونی را گشاد می‌کند تا جریان خون به محل گزش افزایش یابد. بزاق زالو همچنین حاوی آنزیمی است که باعث دفع سریع مواد موجود در بزاق زالو به دور از محل گزش می شود. یکی از این مواد هیرودین است، یک پلی پپتید طبیعی که از عملکرد ترومبین، یکی از آنزیم هایی که لخته شدن خون را تسهیل می کند، مهار می کند. این ضد انعقاد قوی که برای اولین بار در سال 1884 شناسایی شد اما تا دهه 1950 به صورت خالص جدا نشد، مسئول اصلی خونریزی گسترده ناشی از گزش زالو است، اگرچه عوامل دیگری نیز در این امر دخیل هستند. هیرودین در مقادیر تجاری از طریق تکنیک های مهندسی ژنتیک تولید شده است.

 

خدمات زالو درمانی در درمانگاه دارالشفاء کرج توسط کارشناسان و متخصصین طب سنتی برای مراجعان محترم انجام میشود . جهت رزرو با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرید .

سرویس زالودرمانی با استفاده از لوازم کاملا استریل و بهداشتی در درمانگاه دارالشفاء همه روزه انجام میشود . جهت عدم اتلاف وقت مراجعان و موازین بهداشتی , فقط با رزرو و نوبت قبلی مراجعه فرمائید .

 

تلفن تماس و رزرو جهت زالودرمانی در کرج :

تلفن تماس  از ساعت 8 الی 6 بعد الظهر :

09020710120

09366168606 / خانم سلمانی

همچنین مشاوره و پاسخ به پرسش های شما در شبکه اجتماعی ایتا :

09020710120

 

همچنین در این مرکز خدمات طب سنتی شامل :

طب سوزنی تخصصی

لیفت صورت با نخ کلاژن

حجامت

حجامت ساقین

بادکش درمانی

زالو درمانی

ماساژ درمانی

بهبود دردهای مزمن با طب سنتی

خدمات طب سنتی ایرانی جهت بیماریهای خاص

به همشهریان محترم ارائه میشود . خدمات طب سنتی در دارالشفاء کرج , راهکاری آزموده و تجربه شده و هزینه های مناسب و تخفیف های استثنایی در طول ایام سال به ساکنین کرج و کلیه مراجعان از سراسر کشور ارائه میشود .

محدوده آگهی :
کوپن تخفیف تزریق فیلر لب در گوهردشت کرج
کرج
گوهردشت
0 تومان
0 تومان
خدمات زیبایی در گوهردشت کرج
کرج
گوهردشت
530,000 تومان
424,000 تومان
درمانگاه خیریه دندانپزشکی کرج
کرج
خیابان شاه عباسی
0 تومان
0 تومان
زالو درمانی در خیابان پیروزی
تهران
خیابان پیروزی
0 تومان
0 تومان
حجامت در ماه رمضان با تخفیف ویژه
تهران
پیروزی
135,000 تومان
75,000 تومان
حجامت شبانه روزی در دارالشفاء کرج
البرز
امامزاده حسن
80,000 تومان
64,000 تومان